SOCCER AMP
By
Mattias Karlsson
I start with excuse my english, its not that good.. If you speak swedish the document has two part. one english and one swedish.
ENGLISH
INSTALL:
Just unzip soccer.zip into your winampskins directory. In winamp go to option/skins and select soccer.
INFO:
This is my first winamp skin ever, its not the nicest in the world, but Im proud of it.
BUTTONS:
I have redrawn all the bottons and sometimes its maybe hard to understand them.
The two flags are next/previous track.
The ball is start.
The wissle (I dont know if thats the right english word. the thing the ref use) is pause.
The red card is stop
The sign with 10 written on it (thats change to 14 when pressed) is change/load track.
SPECIAL:
Its happening something with almost all the buttons when you press them..
If you drag the balls in the equalizer window into the goal, the word goal is written under them.
CONTACT:
If you would like to contact me (questions, sugestions etc..) my mail is: info-is@in-file
SWEDISH:
Då var man äntligen klar med all engelska : )
INSTALL:
Packa upp soccer.zip i din winampskins katalog. I winamp gå till options/skins och välj soccer.
INFO:
Det här är den första winamp skin jag nånsin gjort. Den är väll inte världens vackraste men jag är ganska nöjd.
När du första gången kör soccer amp finns en liten bild på ronaldo i equlazier fönstret. Du kan byta ut den mot Alan Shearer, Dennis Bergkamp, Gabriel Batistota eller Colin Henry genom att döpa om någon av filerna eqmain(xxx).bmp i winampskinssoccer katalogen till eqmain.bmp.
KNAPPAR:
jag har gjort om alla knappar och några kanske är svåra att förstå.
De två flaggorna är nästa/föregående låt
Bollen är start
Visselpipan är paus
Rött kort är stopp
Skylten som det står 10 på (som ändras till 14 när man trycker på den) är byt/ladda låt
SPECIAL:
Nästan alla knappar i huvudfönstret ändras när du trycker på dom, tex noter över visselpipan.
Om du drar in någon av bollarna i equlaizer fönstret i mål så står det GOAL under dom.
KONTAKT:
Om du skulle vilja kontakta mig (frågor, förslag etc..) så är min mail: info-is@in-file
0 0 0 0 EASTER EGGSTACY v1.1 0 0 0 0
This springy Easter gift comes to you from the skinners of Winamp's "Share Your Skin Love Forum" (http://forums.winamp.com/cgi/Ultimate.cgi). Needless to say, the skin is chock full of Easter egg surprises.
...
IF YOU ARE READING THIS IN THE TINY WINDOW OF THE SKIN BROWSER THIS README WILL LOSE ITS FULL EFFECT!!!!!
D-AMP 2
-------
Author: Fyre
Date: 5/10/2000
-------
A few minutes ago in on a hard drive far far away...
DDDD AAA M M PP ...
Dark Flare by mIkE
for winamp 2.50
I have made this skin with Paint Shop Pro/Photoshop
here is other skins I have done:
Mike Metal
Mike Amp
Brightmetal
Yamaha
info-is@in-file
Mike into the year 2000
[||| C H I P |||]
...
"bloo plastik"
Began: October 6, 2002
Completed: October 6, 2002
I started designing this skin a couple of weeks ago. I decided to start it today (began date), and I finished it today as well.. It was an easy skin to make.. I am very proud of w ...
minibrowser
Erm...
Hello!
Me Luigi.
Me Luigi Hann!
This skin tells a story.
Story about good.
Story about bad.
This skin tells the story of a truly great game.
The game of "The Neverhood"
Luigi thinks once you use this skin, ...